Icon Icon

Najjednostavnija torta na svetu

Htela sam da spremim neku veoma brzu tortu. Zbog ovih paklenih vrućina, naravno, tražila sam nešto bez pečenja. Našla sam u jednim starim receptima ovu tortu. Mogu vam reći da je odlična. Obavezno probajte!



Potrebno:

  • 1l jogurta
  • 700g keksa
  • 300g voća ( najbolje jagodičastog)  ja sam koristila divlju kupinu i malo banana, zato što je to bilo najlakše pronaći u ovom periodu
  • 2 kesice šlaga ( moja preporuka je šlag krem)
  • 250g šećera u prahu

Priprema:

1. Pomešajte šečer u prahu sa jogurtom i dobro izmešajte, kako bi se šećer rastopio.

2. Keks izmrvite, pa dodajte jogurt i promešajte. Ostavite da odstoji 20- ak minuta, pa ponovo izmešajte i istresite na tacnu.

3. Oblikujte tortu kako želite, pa preko stavite voće. Ako je voće kiselije, pospite ga sa malo šećera.


4. Premažite tortu šlagom i stavite u frižider da se stegne. 







Moj je savet da probate! Nemojte da vas odbije od spremanja možda neuobičajena kombinacija jogurta i keksa. Preukusno je!

Servirati hladno! Prijatno!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...